02 september 2015

Välkommen!

Hej!

Ja, du där som läser detta  - hej och välkommen till denna blogg!

Här tänkte jag skriva om min förvandling från helt vanlig människa till Veganen med stort v. Nä, skämt åsido, jag har inga superhjälteambitioner, men jag skulle gärna vilja regga min transition till varje-dags-vegan så att jag senare kan gå tillbaka och se alla steg jag tagit på vägen. Och du är mycket välkommen att följa mig på vägen!

Jag har tänkt blanda inslag från mitt liv; matrecept, hudvårdsrecensioner, inköpsförslag, butiksflorerande etc i en storslagen (raw) mix. En annan anledning till att starta den här bloggen är för att jag vill lära känna andra som gör, eller har gjort, samma resa. Så dela gärna med dig av kommentarer, råd eller annat som kan vara matnyttigt att veta.

Tack för att du läste detta. Nu kör vi!

/Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar