19 januari 2016

En tankeväckare

Helalf slår huvudet på spiken i sitt inlägg om att byta ut ordet "kött" mot "katt" och se vad för omskakande effekter det ger. Om du inte har testat så gör det! Det ger liksom lite liv till "köttet" som alla som oproblematiskt pratar om som något som växer på träd.



(För övrigt ser jag att det är något fel på typsnittet på bloggen, så att det fulfula Comic Sans ibland syns i rubrikerna istället för mitt vanliga typsnitt. Jag skäms så mycket över detta att jag måste skriva och intyga att detta inte är något jag valt, löjligt va? Jag ska försöka ändra det när jag fått tag på någon bloggkunnig typ. Har du kanske något tips om hur jag ska göra?)

Imorgon ska jag på intervju för ett jobb som jag kanske gärna vill ha. Håll tummarna för mig, will ya!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar