31 december 2015

Gott nytt år!

Jag tittar en här lite snabbt för att dels önska er ett gott nytt år, dels för att rapportera att jag äntligen tagit mig tiden att läsa igenom senaste numret av Vego.

Förhoppningsvis blir 2016 ett fridfullare, grönare och roligare år än 2015 om man ser till världen. Personligen ser jag också fram emot att köra life vegan style hela året, och börja träna igen efter ett lååångt uppehåll, samt försöka få lite kontroll över mitt sockerintag. Januari börjar därför som en godisfri månad för mig. Jag lovar återkomma med en rapport om hur det går.

Och Vego då? Jo, detta var ett fantastiskt nummer! Helt överfullspäckat med både sötsaker, galamiddagar och nyttiga recept. Till på köpet en mängd intressanta artiklar, som den om Kinastudien (boken som nyligen kommit på svenska), eller den helt underbart snygga julkransen som en fick praktiska instruktioner till. Missa helt enkelt inte nummer 6 2015!

Kära vänner, tack för att ni läser bloggen och följer mig på mina vegoäventyr! 2016 är året då jag hoppas nå ännu fler läsare och slå rekord i antalet publicerade inlägg per månad. Det får bli ett av mina nyårslöften.

Nu ska jag ta och svida om till finstass och börja blanda champagnebubblande mojitos (recept ur - ja, vad tror ni?! - Vego)...

Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar