22 oktober 2015

Fashion: Lookie Lou

Via min nya hobby Polyvore (jag vet, så otroligt tonårsmässigt av mig...) hittade jag den veganska kläd- och skoaffären Lookie Lou. De är en amerikansk internetbutik baserad i Chicago som skickar internationellt. (Dock ska sägas att frakten blir väldigt dyr p.g.a. att de skickar som First Class, så kan vara läge att hitta en shoppingkompis som vill dela på shippingen.)

De har roliga t-shirts såsom denna:


...och fina parkas som den här:


Inte helt billigt, men om en jämför med andra märkesprodukter så är ju egentligen detta inte dyrare, och så stöder en ett veganskt företag.

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hahaha, det har du rätt i, men jag tänker att det går över. Kram

      Radera
    2. Ledsen för spammet, tre likadana kommentarer var inte riktigt planerat. Klart det gör, och det är ju inte då konstigt att vissa saker är svårare att vänja sig av med än andra. Kan för övrigt rekommendera Labooko, en del av deras choklad är vegansk, och välsmakande! Trevlig helg, kram

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera